Algemeen

De rubrieken onder "Algemeen" geven een beeld van wie we als Hervormde Gemeente binnen de Protestantse Kerk in Nederland willen zijn. We realiseren ons daarbij dat papier geduldig is en dat wat als beleid geformuleerd is weleens kan botsen met de - soms weerbarstige - praktijk. We leven immers in een gebroken wereld. Vertrekpunt en richtsnoer bij alles wat we doen is echter het eeuwigblijvende Woord van onze God. Wekelijks komen we als gemeente onder de verkondiging van dat Woord bij elkaar. De Heere leide ons als Zijn gemeente door de tijd en doe ons in liefde samenleven.

Want ook Christus heeft eenmaal voor de zonden geleden, Hij, Die rechtvaardig was, voor onrechtvaardigen, opdat Hij ons tot God zou brengen. (1 Petrus 3:18)