De fotograaf was te laat want de kleine balg zat er al in (witte rand in het midden van de foto)
In de open ruimte op de voorgrond komt de grote balg. De twee steunen liggen al klaar.

Balg 1

Daar ligt-ie. De grote blaasbalg. Midden in de kerk. Mooi beplakt en geschuurd.

balg 2

De grote blag wordt op een karretje tot onder het orgel gereden.

Balg 3

Samen sterk. De grote balg moet gedraaid en op de lift gezet. Beetje krap met z'n allen.

Balg 5

Overzicht.

Balg 6

Alle talenten worden benut, ook klimtalent!

Balg 7

Bij zo'n plaatje vergeet je helemaal waar het om gaat. Pure romantiek !

Balg 8

Met vele handen de grote balg door het gat manouvreren. Ligt er niemand onder ??

Balg 9

Zo, hij ligt op zijn plek.   K O F F I E !!!!!

Balg 11

Wel apart hé, hier koffiedrinken.

Balg 12

Nu nog alle losse onderdelen aan elkaar "plakken" en luchtdicht maken.

Balg 14

Prachtig werk zo met dat schapenleer om een hoekje. En het moet ook nog als een harmonika op en neer kunnen

Balg 14a

Dompen, dan ben je sterk !

Balg 15

Hier hadden we hem doorgezaagd. ( nog een ietsiepietsie naar rechts die paal)

Balg 16

Die luidspreker is nu niet meer nodig en kan er wel vast af nu die handige takel er toch is. ( ARBO ? wat is dat ? )

Balg 16a

Nog even lekker in de zon voordat de luiken er definitief weer voor lange tijd voorgaan.

Balg 17

Toen zei Hij: Het is volbracht! En Hij boog het hoofd en gaf de geest. (Johannes 19 : 30)