Kerkklokradio

De Hervormde gemeente Streefkerk werkt met andere gemeenten (Samenwerkende Kerken) samen binnen de Stichting Kerkklokradio. Deze stichting is onderdeel van Klokradio, lokale omroep voor Alblasserdam en Molenwaard.

Regelmatig wordt op woensdagavond van 21:00 - 21:15 uur door één van de leden van de kerkenraad een meditatie gehouden.

Volgens een rooster wordt op zondagen een kerkdienst vanuit Streefkerk uitgezonden, omlijst met muziek (9:00 - 11:30 uur):
Op die zondagen wordt van 20:00 - 22:00 uur het programma Samen tot Gods eer vanuit onze gemeente verzorgd. In het tweede uur van dit programma worden verzoekplaten gedraaid. Verzoeken aanvragen kan tijdens de uitzending op tel.nr. 0184-682422.

Klokradio is te ontvangen via de ether op 97.3 FM of (wanneer uw provider dit aanbiedt) via de kabel.