Wijkindeling

Voor het verlenen van pastorale zorg is de gemeente in wijken verdeeld. Aan iedere wijk zijn een ouderling en een diaken verbonden.

De wijkindeling is als volgt:

Wijk 1 - Ouderling J.C. Verhoeff / Diaken M.H. den Ouden

Bergstoep - Nieuwe Veer - Nieuwe Haven - Dorpsstraat

Wijk 2 - Ouderling W.J. Hakkesteeg / Diaken W. van Ravens

De Bongerd - De Hoogt - Torenstraat - Bosstraat

Wijk 3 - Ouderling J. den Hoedt / Diaken T.A. Bossenbroek

Putstraat - Fransestraat - Graaf Florisstraat - Kostverloren - Zwanenvliet (tussen Burg.Dekkingstraat en Beneden Tiendweg)

Wijk 4 - Ouderling J. Heijkoop / Diaken M.H. den Ouden

Boezem - Zwanenvliet (tussen Dorpsstraat en Burg.Dekkingstraat) - Zwanenpad - Dreef - Dreefstraat - Strevenaer - Burg.Dekkingstraat (tussen Kostverloren en Zwanenvliet) - Middenpolderweg

Wijk 5 - Ouderling J. den Ouden / Diaken T.A. Bossenbroek

Weidepad - Ds. Poortstraat - Reigersdreef - Leliestraat - Kooipad - Burg.Viezeelaan - Watermunt - Oude Wetering - Pijlkruid - Grasakker - Dotterbloem - Houthof 13 t/m 45 (oneven)

Wijk 6 - Ouderling D. van den Heuvel / Diaken W. van Ravens