Zending

De christelijke gemeente weet zich verbonden met hen die zijn uitgegaan om het Evangelie uit te dragen tot over de grenzen van ons vaderland. De kerkenraad heeft een Zendingscommissie in het leven geroepen die tot taak heeft gemeenteleden bewust te maken van de zendingsopdracht van de gemeente.

Gereformeerde Zendingsbond:

Onze gemeente weet zich vooral verbonden met het werk van de Gereformeerde Zendingsbond en met zendingsgenootschappen en -instanties die met de GZB samenwerken. Meer weten over het werk van de GZB? Bezoek dan hun informatieve website

Zendingscommissie

De commissie is samengesteld als volgt:

Jan Verhoeff

voorzitter

Henri Schouten

secretaris

zendingscie@hervormdstreefkerk.nl

Marco van Es

penningmeester

Willy Noorland

Margreet den Hoed

Pieteke Noorland

jeugdlid

Giften voor de zending kunnen overgemaakt worden op banknummer NL34 RABO 0361 7032 28 t.n.v. de Dicaonie van de Hervormde Gemeente te Streekkerk, o.v.v. "gift zending".

Deelgenoot

Sinds september 2017 leeft de Hervormde Gemeente Streefkerk mee met Heleen van den Berg die namens de GZB in januari 2017 vanuit de Hervormde Gemeente Montfoort is uitgezonden naar Libanon.

Voor meer informatie over Heleen en haar werk voor het GROW-Philemon Project in Libanon kunt u de weblog bekijken. Om op de hoogte te blijven is het mogelijk om op de website van de GZB in te schrijven voor het ontvangen van haar nieuwsbrieven.