Bibliotheek

In "Het Anker" is een uitgebreide bibliotheek van kinder- en jeugdboeken en romans, totaal circa 3.000 boeken!  De catalogus kan online geraadpleegd worden.

Vrijwilligers zijn:

Nel Brussé

Wilma Brouwer

Agaath van der Graaf

Wilma Heijkoop

Trea Noorland

Wilma Schouten

Marieke Verhaar

Voor € 0,20 kan een boek een week geleend worden. Verlenging kost € 0,10 per week. Van de opbrengst wordt de voorraad boeken aangevuld met nieuwe boeken.

DVD's kunnen voor € 0,50 per week geleend worden.

Hebt u liever een abonnement? Dat kan ook. Een jaarabonnement om vijf boeken/dvd's voor drie weken te lezen kost € 20,00. Leent u liever tien boeken/dvd's voor drie weken dan betaalt u € 30,00 per jaar.

De bibliotheek is open op iedere maandagmiddag van 15:30 - 16:30 uur en iedere maandagavond van 19:00 tot 19:45 uur (behalve op de christelijke feestdagen).

Voor vragen kunt u contact opnemen met bibliotheek@hervormdstreefkerk.nl